jueves, 17 de octubre de 2013

Exhibició de Dansa del Ventre a la Festa Major del Congrés

Bon dia!

Com us deia a l'última entrada del blog, el dissabte 5 d'octubre, dins de la Festa Major del Congrés, vam fer una exhibició i tast dels tallers que s'organitzen a l'Espai Jove Garcilaso. Com sempre, la Dansa del Ventre no hi podia faltar! Algunes de les meves alumnes de Garcilaso, van ballar la coreografia "Alf Leyla wi Leyla", de Jalilah's Raks Sharki, que és la que ja s'havien preparat pel festival de fi de curs del curs passat. Per tant, només van haver de refrescar una mica la memòria, i llançar-se a l'escenari. Com sempre, ho van fer genial!
Després d'elles, jo també vaig fer una petita exhibició, ballant la cançó "Esma Yalli", de Hakim.

Aquí us deixo amb algunes fotos de les actuacions, i amb el vídeo del meu ball (si elles em passen el seu vídeo -ejem, ejem.... passeu-me'l ja!- l'adjunto a aquesta entrada).

Espero que us agradi!

Fotògraf: Víctor Cervera (excepte tres de les fotos que són fetes per mi). Cliqueu a sobre les fotos per veure-les ampliades.


 Com es pot veure en aquesta primera foto, aquestes són "chicas para todo", i tant et ballen la dansa del ventre, com treuen un clau amenaçant que hi havia al mig del terra de l'escenari...








                                                                       La Laia!


                                                                     La Paqui!


                                                                     L'Elisenda!


                                                                        La Nàdia!



                                                                            Jo!







 I el vídeo de la meva actuació:





(En breu, adjunto el vídeo de l'actuació de les alumnes!)


3 comentarios: