miércoles, 12 de julio de 2017

Horaris classes 1r trimestre curs 2017-2018

Hola a totes i tots!

Ara sí que sí ja estem de ple a l'estiu, i és moment per desconnectar i poder recarregar les piles de cara al nou curs!

Com us comentava a l'entrada anterior, estic a punt de ser mare, i és per això que les classes d'aquest primer trimestre de curs no les impartiré jo sino la Lydia, amiga meva que ja m'ha substituït en altres ocasions.

Els horaris segueixen sent els mateixos, i jo tinc pensat incorporar-me de cara al 2n trimestre.

Qualsevol dubte, podeu consultar-me a l'e-mail irene.lolita@gmail.com o al telèfon 676 772 809.

Durant tot aquest temps el MERCADILLO ORIENTAL seguirà disponible com fins ara, o sigui que em podeu seguir contactant per qualsevol compra, etc.


Aquí us deixo els horaris d'aquest curs. Espero que seguiu ballant amb energia, ganes i passió!


HORARIS CLASSES REGULARS




DIMECRES

- De 20:30 a 22h. 
LLOC: Associació de Veïns de Sant Andreu. C/ Dr. Balari i Jovany, 14. Metro: Sant Andreu (L1), Renfe: Sant Andreu Comtal. Telf. 93 345 96 98
info@avvsantandreu.cat
http://www.avvsantandreu.cat
PREU: 60 euros al trimestre (més barat si ets soci de l'AAVV; consultar a secretaria)
INICI DEL TRIMESTRE: 4 d'octubre (11 sessions, finalitza el 20 de desembre )
INSCRIPCIONS: Durant els mesos de juliol i setembre (horari de secretaria: de dilluns a divendres de 18 a 20h).
NIVELL: Intermig



DIVENDRES

- De 16'15 a 17'45h
LLOC: Centre Cívic Can Basté. Pg. Fabra i Puig, 274. Metro: Virrei Amat (L5). Telf. 93 420 66 51
https://canbaste.wordpress.com
PREU: 45,77 euros al trimestre. Persones en atur (que aportin documentació): 50% de descompte
INICI DEL TRIMESTRE: 22 de setembre (9 sessions)
INSCRIPCIONS: A partir del 17 de juliol a les 16:30 (també et pots inscriure on-line entrant a la seva web i registrant-te)






No hay comentarios:

Publicar un comentario