miércoles, 7 de octubre de 2015

Tallers monogràfics en dissabtes (Octubre-novembre 2015)

Hola!!! Com estem?

Jo molt bé! Per fi he acabat la carrera que estava estudiant (recordeu? la que em va portar a obrir aquest blog i fer-ne la PRIMERA ENTRADA, ara fa gairebé 4 anys i mig...). Ara la meva ment respira una mica més tranquil·la; però només una mica, ja sabeu que jo sempre estic plantejant-me nous reptes i donant-li voltes a tot! jeje

Doncs bé, després de compartir amb vosaltres les meves bones notícies, us comunico una altra cosa que també em fa molta il·lusió: aquest curs, continuem amb els tallers monogràfics al Centre Cívic Can Basté. Es tracta de tallers pensats per aprofundir en una temàtica concreta de la Dansa del Ventre. No tenen correlació entre sí (o sigui, que podeu fer-los tots, o podeu fer-ne només un, o dos, o els que volgueu!). Es faran en dissabtes a la tarda, amb una durada de dues hores i mitja, i a un preu molt, però que molt assequible (8,48 euros cada taller). El nivell és obert. Si hi esteu interessades, no espereu a última hora per apuntar-vos, ja que llavors pot ser que ja us trobeu les inscripcions tancades!


Aquí teniu tota la info:


1r taller: Dansa del Ventre - TÈCNICA DE CADERA

Dissabte 17 d'octubre de 17:30 a 20h.

La pelvis és el centre d'equilibri del nostre cos, i els seus moviments són l'element principal de la Dansa del Ventre. En aquest taller treballarem la tècnica de cadera (accents, ondulacions, seqüències...), potenciant la seva força i amplitud.








2n taller: DANSA DEL VENTRE AMB VEL

Dissabte 7 de novembre de 17:45 a 20:15h.



El vel en la Dansa del Ventre és un element insinuant, que juga a mostrar i a amagar, i que emfatitza els moviments. Aprendrem la tècnica del vel i la manera d'integrar-lo a la nostra dansa.

Cal portar vel (per qualsevol dubte en referència al vel o per demanar-me si te'n puc deixar un, contacta amb mi al mail: irene.lolita@gmail.com. Si prefereixes comprar-lo, recorda que també tinc vels a la venta AQUÍ)









3r taller: SHIMMYS I PERCUSSIÓ

Dissabte 28 de novembre de 17:45 a 20:15h.


Els shimmys en la Dansa del Ventre són el moviment de vibració amb tot el cos, molt utilitzats especialment en cançons de percussió. En aquest taller treballarem tant aquesta tècnica com els moviments que podem incorporar a la música de percussió. Prepara't per mobilitzar tot el cos i seguir el ritme!






A ON?
Centre Cívic Can Basté
Pg. Fabra i Puig, 274
Metro: Virrei Amat (L5)
Telf. 93 420 66 51
https://canbaste.wordpress.com/intensius-dansa-del-ventre/

PREU:
8,48 euros (cada taller)

INSCRIPCIONS:
Us podeu inscriure de manera presencial o online.
Per inscriure's online ho podeu fer a través d'aquest enllaç (us heu de registrar prèviament): https://canbaste.inscripcionscc.com/ccivic/main.xml


Per a més info em podeu consultar a l'e-mail: irene.lolita@gmail.com o al telèfon 676 772 809







No hay comentarios:

Publicar un comentario