lunes, 20 de abril de 2015

Aquest dimecres, Festa Intercultural de la Dona! I avui... 4 anys del blog!!!

Hola a totes i tots!!!





Sí, sí, sí, sembla mentida però avui fa 4 anys que vaig obrir aquest blog! Tot va començar per "culpa" d'un treball de la UNED, i sembla ser que li vaig acabar trobant la gràcia, perquè això ha continuat... i continua! Sí que és veritat que en aquests 4 anys hi ha hagut temporades més productives que altres, però en total ja són 146 entrades, i moltes estones invertides (i més tenint en compte que els termes informàtics i jo no lliguem gaire... si voleu us dic que abans de fer el blog amb Blogger ho vaig intentar amb Wordpress i no me'n vaig sortir! jejeje).





A part d'això, avui també us comento que aquest dimecres 22 d'abril ballo a la Festa Intercultural de la Dona, que es celebra al Hall del CCCB (C/ Montalegre, 5. Barcelona), de 11 a 13h. L'entrada és gratuïta, però només es permetrà l'accés a dones. Ho organitzen entitats de dones del Raval que he tingut el plaer de conèixer recentment, i que fan una feina preciosa, especialment l'entitat Diàlegs de Dona, de la que podeu veure més informació a aquí: http://dialegsdona.org/. Aquesta entitat treballa amb dones inmigrades de països extracomunitaris, potenciant l'aprenentatge de l'idioma del país que acull i afavorint la socialització i el diàleg amb el seu nou context. Fan molta feina, i és realment interessant.

En aquesta festa, a part de Dansa del Ventre, també hi haurà actuacions de Bollywood, Khatak i música, així com tallers i degustació de tè. Aquí teniu el cartell:




2 comentarios: