domingo, 16 de junio de 2013

Fotos i vídeo mostra de tallers de Can Basté i Fort Pienc

Hola!!!

Com esteu?
Jo molt bé, acabant de disfrutar el que queda de cap de setmana... Aprofitant les bones temperatures que hem tingut (sembla ser que demà ja tornen a baixar...) avui m'he estrenat a la platja, i ahir al Sonar (primer any que hi vaig, em van donar entrades! Molt diferent de la dansa del ventre, eh, però ens ho vam passar genial!).

Bueno, que em desvio del tema... Al que anava: aquest cap de setmana tan complet ja va començar el divendres, amb la mostra de tallers del Centre Cívic Can Basté i del Centre Cívic Fort Pienc. Han sigut uns finals de curs una mica improvisats, ja que ens van avisar una mica tard i només vam tenir unes 4 classes per preparar la coreografia (vaig decidir agafar la mateixa pels dos grups, que eren en espais i centres diferents, ja que em semblava una coreografia alegre i assequible per aprendre en les poquetes classes que teníem per preparar-la). Les noies s'ho van currar molt, estaven precioses i tot va anar molt bé! L'únic punt negatiu és que es solapaven les hores dels dos actes, i tot i que jo ho tenia cronometrat per poder assistir a tot, la mostra de Can Basté va començar amb retràs i no vaig poder veure a les alumnes ballar... Tot i que estic convençuda que ho van fer genial! A les alumnes de Fort Pienc sí que les vaig poder veure (i grabar!). Aquí us deixo amb el vídeo de la seva actuació (la cançó és "Habina", de Rachid Taha), i amb algunes fotos. També us deixo una foto de les alumnes de Can Basté (quan me'n passin més de la seva actuació les adjunto a aquesta entrada!).

Espero que us agradi!

(Podeu veure les fotos ampliades clicant-hi a sobre)

ALUMNES CC CAN BASTÉ



ALUMNES CC FORT PIENC











jajaja! Aquesta última foto em sembla molt graciosa! Ens la va fer la mare d'una de les noies i no ens va deixar temps ni de posar-nos en posició de foto... ;)


I aquí teniu el vídeo de l'actuació:




Per cert, us recordo que clicant a AQUÍ podeu consultar els horaris de les classes que dono aquest mes de juliol


Fins a la pròxima entrada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario