martes, 23 de octubre de 2012

VI Mostra de Cinema Àrab i Mediterrani

Hola!

Als que us agradi el cinema esteu de sort! Ja podeu obrir l'agenda i apuntar que del 18 al 29 d'octubre (o sigui, ja ha començat) es fa a Sant Feliu de Llobregat la VI Mostra de Cinema Àrab i Mediterrani.

Les pel·lícules que es passen són molt interessants, i a preus molt assequibles (4 euros cada entrada, i alguns dies són gratuïts).

En aquest enllaç us passo la programació (a l'esquerra veureu que hi ha informació de preus, com arribar-hi, etc.): http://www.cinebaix.com/mostra/mostra12/programacio12.html

De les que hi ha programades jo he vist "Rojo Oriental" i "Caramel", i us recomano les dues. Jo tinc en ment anar a veure "De nit, elles ballen". A veure si m'hi escapo una estona!

Em recomaneu alguna altra de les que hi ha programades?


No hay comentarios:

Publicar un comentario