domingo, 14 de octubre de 2012

Fotos actuació The Arabic Passion (Culti Group Barcelona)

Hola a totes i tots!

Aquest dijous 11 d'octubre em van contactar per actuar al Bar de cocktels i tapes GURU (http://www.bargurubcn.com/), un local preciós a la zona de Drassanes (al carrer Josep Anselm Clavé, 19), al final de tot de la Rambla de Barcelona. Era un event que organitzava Culti Group Barcelona, grup que es dedica a muntar trobades temàtiques per Internet, en les que s'apunta tothom qui vol, amb l'objectiu de conèixer gent nova i passar una bona estona.

En aquest cas, el títol de l'event era The Arabic Passion, i es tractava d'un sopar àrab, en el que no hi podia faltar la Dansa del Ventre! Com sempre vaig anar-hi corrents, amb els meus nervis, les meves presses, canviant-me i maquillant-me com vaig poder a la cuina... jajaja! Però va estar molt bé i l'ambient va ser molt agradable.

Podeu veure a aquí l'enllaç amb la informació de l'event (i més informació sobre el que organitza aquest grup): http://www.meetup.com/cultiBCN/events/84830422/

I aquí us deixo amb algunes de les fotos que em van fer durant l'actuació.

Us agraden? Espero que sí!






No hay comentarios:

Publicar un comentario