viernes, 7 de octubre de 2011

Una imatge preciosa



Tot i que no té gaire relació amb la dansa del ventre (l'únic nexe d'unió és que tot pertany al món oriental), volia compartir amb vosaltres aquesta fotografia, perquè m'encanta i em sembla preciosa. (Si cliqueu damunt de la foto la podreu veure ampliada)

És una foto presa per Himanshu Vyas i guanyadora del Premi d'Or IFRA. La fotografia ens mostra l'experiència d'un cérvol orfe que estava sent cuidat per una dona Bishnoi, prop de Jodhpur, la seva ciutat natal. Comenta, que a la casa de fang, es podia veure al petit cérvol jugant amb els seus fills.

M'agrada la foto per la imatge que mostra, pel moment exacte en la que ha disparat l'objectiu, pels colors... I també m'agrada pel missatge que em suggereix, d'empatia, d'ajuda, de contacte i respecte a la naturalesa. Admiro a aquesta dona per ser capaç de fer un gest tan desinteressat com el d'alimentar a un fill que no és seu i que, a més a més, ni tan sols és de la mateixa espècie. Em sembla interessant i em pregunto si aquí a Occident també seríem capaços de fer un gest així (la veritat, m'agradaria pensar que sí...).

No hay comentarios:

Publicar un comentario