viernes, 29 de mayo de 2015

Fotos i vídeos de l'actuació a les Festes de la Primavera de Sant Andreu 2015

Hola a totes i tots!

Com us deia en l'entrada anterior del blog, el 16 de maig vam actuar a les Festes de la Primavera de Sant Andreu de Palomar amb les alumnes de Dansa del Ventre de l'Associació de Veïns de Sant Andreu (fem classe els dimecres de 21 a 22:30h).

Com que érem moltes i ens movíem molt, vam decidir no ballar a l'escenari sino directament a peu de carrer, a damunt del terra de ciment de la plaça. Anàvem descalces, eren les 12 del migdia i feia molt de sol, però com que també feia bastant aire (com podreu veure en el vídeo en el que ballem amb vel), doncs el terra no ens va socarrimar els peus... per sort...

Estic molt contenta de les meves alumnes (como no!) i del resultat de les actuacions. Aquí he fet un recopilatori fotogràfic i us he penjat els vídeos dels dos balls que vam fer. El primer és una coreografia amb vel de la cançó "Gawabaty" (Warda), i el segon es una fusió aflamencada de la cançó "Habibi" (versió Gypsy Kings i Alabina).

El vídeo de la coreografia amb el vel l'ha gravat l'Armando Raya (gràcies Armando!), i l'edició del vídeo aflamencat l'ha fet el Diego Murciano, a partir del muntatge de 3 vídeos diferents. Ha quedat diferent dels vídeos habituals que penjo, ja ho veureu, però a mi m'agrada molt. Gràcies per la currada, Diego!

Bueno, no m'enrollo més i aquí us deixo amb els vídeos i les fotos. Espero que us agradin!



Per cert, d'aquí res penjo al blog la info dels intensius de juliol que impartiré. Estigueu atentes! I recordeu que encara sou a temps d'apuntar-vos al taller monogràfic del dissabte 6 de juny. Clica AQUÍ per veure tota la info.

I si no voleu perdre-us res de les noves publicacions que vaig fent, podeu seguir el blog clicant a l'opció "Participar en este sitio", de la columna de la dreta i subscriure-us via e-mail posant la vostra adreça electrònica a on posa "Suscríbete vía e-mail", també a la columna de la dreta (rebreu un e-mail d'avís cada cop que faci una nova entrada al blog). I si no us voleu perdre cap dels vídeos que penjo al meu canal de youtube, entreu al meu canal a AQUÍ i subscriviu-vos-hi! Vosaltres estareu més informats i a mi em fareu una miqueta més feliç!


I ara sí, us deixo amb els vídeos i les fotos! (pots veure els vídeos en pantalla completa clicant a ampliar pantalla -abaix a la dreta- o veure'ls directament a youtube, clicant damunt la icona de youtube, en el vídeo).







(Pots veure les fotos ampliades clicant-hi a damunt)



































No hay comentarios:

Publicar un comentario